Klubbyte efter anmälan.

Hej!
Jag har tänkt att byta klubb till höstens säsong. Ska jag anmäla mig i min nuvarande klubb och ändra anmälan när jag har bytt klubb, eller hur ska jag göra?

Kommentarer

  • Hej Karin!

    Du kommer lottas med klubben du angett i din anmälan så det beror på vilken klubb du vill ha starttider i närheten av i sommar. När du bestämt så hör av dig till oss om du vill ändra, ändringsavgift utgår efter 1 juni.

    Varmt välkommen till O-Ringen Kolmården!

  • Hej,
    Vem ska jag kontakta om dottern bytt klubb?
  • Hej Jennie!

    Du kan antingen ringa eller maila vår bokningsservice om du vill göra en ändring i anmälan. Du når bokningsservice på oringen@nordictravel.se eller 08-409 06 408. Efter 1 juni kostar ändringar 110kr.

    Om hon vill bli lottad med sin nya klubb så måste ändringen registreras hos oss innan lottningen görs. Det blir om ungefär 2v så meddela ändringen så snart som möjligt.

    Varmt välkomna i sommar!