Klubbtält på arenan

Hej!
Kommer det finnas möjlighet att sätta upp ett klubbtält ute vid arenan? Måste man förboka detta? var gör man i så fall det?
Hälsningar
Johanna Tholerud

Kommentarer

  • Hej Johanna,
    Det finns ytor att sätta upp sitt tält och dessa behöver inte förbokas. I programtidningen finns det en karta över samtliga etapper som visar var man kan sätta upp sitt klubbtält. Det är dock först till kvarn, så om ni vill ha den bästa platsen kan det vara bra att vara ute i tid.

    Vänliga hälsningar,
    Tina Selin
  • Hei, kan et klubbtelt stå oppslått til neste dag. Mvh Therese
  • Ja det går alldeles utmärkt!

    Varmt välkommen till O-Ringen Kolmården!