Kan man anmäla sig till O-Ringengolfen nu?

Finns både par och singel?

Kommentarer

  • Hej Bo!

    Här följer info om årets O-Ringengolf:

    O-RINGENGOLFEN 2018. TISDAG 24 JULI
    Tävlingen för dig som har grönt kort. Shotgunstart 8.00. Singel slaggolf. Max antal deltagare 104 st. Pris 450 kr inkl lunch. Anmälan via golf.se senast 22 juli.

    PROVA PÅ GOLF. TISDAG 24 JULI
    För övriga O-Ringare finns chans att prova på golf/korthåls-banan inkl. range och instruktioner. Max 50 deltagare. Samling 8.30, inledning.9.00-11.00 Vi provar att slå bollar, puttar och spela på banan.11.00 avslutning med fika. Pris 150 kr/deltagare inkl. fika. För mer information och anmälan, vänd dig till pro Christian Mattfolk: christian@veckefjarden.com, 0660-29 63 00.

    Med vänliga hälsningar,