Information, O-ringen tidningen tryckt ex?

Hej! Jag har fått tryckta tidningar t.o.m. nummer 1 2022. Det är också den man får upp efter sökning "O-ringen tidningen". Men på annat sätt har jag råkat på en tidningen med omslag där folk verkar vara på väg till start, alltså inte den med de två kramande flickorna. Finns det ett senare nummer och finns det i tryck? Kan man hämta ett ex på O-ringenstaden?
Hälsningar Acke
Acke

Kommentarer

  • Hej! Den med två kramande är senaste numret av O-Ringentidningen som kom via posten i mars. Den med folk på väg till start är årets programtidning och den delas ut på plats på O-Ringentorget. Mvh
    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice