Hyra Husvagn på plats

Finns det någon sida där man förmedlar husvagnsuthyrning, hittar bara hyra ut men jag vill hyra en på plats

Kommentarer

  • Hej Lars!

    Ja, O-Ringen har en privatboendeförmedling genom vilken bl.a. husvagnar förmedlas. Kolla på denna sida och klicka dig vidare därifrån:
    http://oringen.se/213/kolmarden-2019/resa--bo/boende/hyr-privat-boende.html
    När du klickat dig till boendeportalen kan du t.ex. söka på ordet husvagn i sökrutan till vänster. Hittar du inget på en gång så håll utkik där löpande, det kommer ut nya objekt hela tiden på den sidan.

    Hoppas att du hittar någon husvagn!

    Varmt välkommen till O-Ringen!
  • Hej!
    Jag och flera med mig har funderat på att hyra ut husvagn till någon som vill bo på C-orten.
    Men för att få en uppfattning om rimlig hyra man skall begära har jag i flera månader sökt bland privata boenden enligt länken ovan, men hittar aldrig några.
    Förmedlar ni inga husvagnar alls via den sidan? Eller försvinner de innan jag hinner se dem?
  • Hej Kicki,

    Toppen att ni funderar på att hyra ut husvagn till våra deltagare!
    De husvagnar som läggs ut är väldigt eftertraktade och hyrs ut fort. Testa att skriva in "husvagn" i sökfönstret inne på bokningssidan så dyker de som finns upp.
    Om prissättning kan man generellt säga att den är beroende av husvagnens årsmodell, skick, antal platser, förtält, porta potti etc. Som riktvärde brukar en husvagn som är från mitten av 90-talet och framåt, i fint skick med fyra bäddar och porta potti kunna ta 6-7000 kr för en vecka.

    Välkommen att hyra ut din husvagn, mer information och instruktioner för hur du går tillväga finns här:
    http://oringen.se/213/kolmarden-2019/resa--bo/hyr-ut-ditt-boende.html

    Med vänlig hälsning,
    Sofia