Hyra husvagn

Hej!
Vi har hittat en husvagn genom er uthyrningssida som vi vill hyra under O-ringen, men vill veta om det går att få den uppställd på O-ringens camping. Kan jag komma i kontakt med uthyraren på något sätt för att fråga detta?
/Anna-Carin

Kommentarer

  • Hej Anna-carin!

    Ja, det brukar gå att lösa via uthyraren och brukar också vara något vi brukar rekommendera uthyrare vid just husvagnsuthyrning. Ring vår bokningsservice (+08 409 06 408) eller maila på oringen@nordictravel.se så kan de hjälpa dig att kolla upp kontaktuppgifter för just det objektet.

    Varmt välkomna i sommar till O-Ringen Kolmården!