hur finder vi vår campround

Har hyret campground utan el från 18/7-28-7.
Vi deltager bara i 5 dages MTBO, och tänker bara ankomma d. 20 eller 21 juli.
Kan vi være säkra på at inte andra tager vor plats, og hur hitter vi vor campground.
Vi har Booking no. TERG73

Kommentarer

  • Hej Jes!

    Omkring mitten på v28 så publiceras en campingfördelning på vår hemsida, där kommer ni hitta er själva inplacerade på en ruta så det ska gå bra att hitta er ruta, kanske ännu enklare när ni ankommer när många redan kommit. Skulle det vara någon som ockuperat den eller brett ut sig lite på den platsen innan ni kommer så är det bara att ni kommer till Deltagarservice eller pratar med någon campingvärd men troligtvis så löser det sig på en gång om ni pratar med de som lånat lite plats.

    Varmt välkomna till O-Ringen Kolmården!