Hårt underlag

Var är boende på hårt underlag beläget? Vill veta adress så att vi kan hitta dit, men också se hur långt avstånd det är till etappbussar, centrum mm.

Kommentarer

  • Hej Gunnar!

    Boende på hårt underlag erbjuds i anslutning till O-Ringenstadens camping vid Himmelstalundsområdet i Norrköping. Tillgång till dusch och toaletter finns i närliggande byggnad och det är kort gångavstånd till busspåstigning för etappbussar. Du hittar en översiktskarta på den här sidan: http://boka.oringen.se/sv/boende/1619490/o-ringenstadens-h%c3%a5rt-underlag/detaljer?sorting=aa&filter=c%3D35023

    Varmt välkommen till O-Ringen Kolmården i sommar!
  • Hej!
    Jag har bokat boende på hårt underlag för 2 pers
    men hade önskat campingplats.
    Finns det möjlighet att få byta till campingplats
    OM det kommer återbud på campingen?
    Det vore mycket värdefullt.
    Stort tack på förhand
    Hälsar Thomas
  • Hej Thomas!

    Fråga i Deltagarservice när du kommer till O-Ringenstaden, annars får du hålla utkik om det dyker upp någon som säljer sin plats på tex orienterare.nu eller startplatser.se.

    Varmt välkommen till O-Ringen Kolmården!