Hämta nummerlapp och SI på söndag

Hej Vi kommer till Övik lördag kväll ca 22 tiden. Var hämtar vi smidigast nummelapp och förhyrda SI pinnar och annat?

h Ingemar

Kommentarer

  • Hej Ingemar!
    Eftersom Deltagarservice har stängt för dagen kan ni hämta det i Deltagarservice-tältet på första etappen. Det kan vara många som planerar att göra det så var i sådana fall ute i god tid så att ni hinner ta er till start om ni har en starttid att passa.
    Det går även bra att prata ihop sig med någon som hämtar ut nummerlappar och SI-brickor till er.
  • Hej, ska deltaga i 3-dagars med start på onsdag. Gäller då samma sak som du beskrivit, att åka direkt ut till etappens tävlingsområde för att få nummerlapp och stämplingsbricka (som hyrs)? h Lars
  • Hej,

    Ja du kan hämta ut nummerlapp samt bricka på Deltagarservice ute på arenan.
    Observera dock att det kan bildas kö om många väljer att hämta ut nummerlapp ute på arenan så räkna med lite extra tid.