förvaring av värdesaker

Hej!
1. Måste man ta med sig allt när man är ute och springer eller finns det någonstans där man kan låsa in sina värdesaker?
2. Finns det någon försäljning av t.ex. kalla drycker vid start eller mål? Och i så fall vilka betalningsmetoder finns?

Kommentarer

  • Hej!

    1. Vi har ingen värdeförvaring, många löser det genom klubbkompisar eller liknande men har du möjlighet så lämna värdesaker hemma. Att lämna en ryggsäck med ombyte någonstans borde dock vara lugnt så du slipper släpa med handduken ut i skogen.
    2. Det finns vatten på väg till starterna, du kommer se var när programtidningen kommer på hemsidan närmare inpå. Annars finns det på arenan i någon av våra kiosker. Det går att betala med kort, swish eller kontant.

    Varmt välkommen till O-Ringen Kolmården!
  • Har det vært problem med tyveri fra sekker og bager på arenaene i Oringen tidligere?
  • Hej,

    Generellt sätt har det inte varit problem tidigare, men vill du vara säker så följ instruktionerna ovan.

    Hoppas du får en trevlig vecka på O-ringen!

    /Märta