Fler elplatser

Kommer det komma fler elplatser till campingen i Höga kusten / Örnsköldsvik i sommar? Kan jag ställa mig i kö?
O-Ringen O-Ringen

Kommentarer

  • Vi tittar fortfarande aktivt på möjligheten att utöka antalet el-platser i Ö-vik i sommar men det är inget vi kan utlova idag. Det finns bl.a. praktiska begränsningar att ta hänsyn till.

    Vi har tyvärr inte möjlighet att administrera en kö. Om det kommer att erbjudas fler el-platser kommer det med all säkerhet en nyhet ut om detta på oringen.se och sen är det via vår bokningsportal som det blir synligt. Om detta blir aktuellt och du redan har bokat en plats utan el kontaktar du vår bokningsservice så snart som möjligt för att eventuellt byta eller uppgradera till en sådan plats.

    Vi är själva inte nöjda med att valet ”el-plats” splittrar campingen och klubbar i två. Vi har därför successivt stegrat antal el-platser från 400 som det var i Borås 2015, via 600 som det var i år i Värmland till 800 som vi nu erbjuder i Höga Kusten 2018. Vår ambition och förhoppning är att kunna erbjuda alla möjligheten till el framöver för att undvika denna splittring. Men vi måste skynda långsamt för att bygga en praktisk, säkerhetsmässig och ekonomiskt hållbar lösning över tid.