Etappstart

Hej. Går det att köpa etappstart för ex motionsklass h35 eller är det bara de öppna klasserna?

Kommentarer

  • Hej Andreas!
    Det går tyvärr inte att köpa etappstart för H35 motion, eftersom det är en 5-dagars klass. De klasser som finns för etappstart kan du hitta på sidan 79 i programtidningen, där står även hur långa de olika banorna är för varje etapp.

    Med vänliga hälsningar,
    Johanna Näslund