Campingfördelning

Hej,

Ni bedyrar i tidigare inlägg från Tomas Öberg
"Gemenskap är det i särklass viktigaste för O-Ringen och vi vill inget hellre än att kunna placera alla som bokar camping från en viss klubb bredvid varandra"

Min fråga är då varför ni splittrat en så liten klubb som Gudhems IF, vi har bokat 8 platser utan el och fått tilldelat P115-118 och P132-135. Det blir svårt med klubbgemenskapen med detta upplägg.:-(