camping

Hej
Ska hyra ut 2 husvagnar som jag ska ställa upp på eran camping
Dom som hyrt av mej vill att jag kör dit vagnen och monterar upp förtält och fixar allt iordning
Kan man komma dit någon dag innan och fixa det så checkar dom in den dagen som dom bokat vore kanon om det går blir körigt att köra dit 2 samma dag å fixa allt
Mvh Jan Nilsson

Kommentarer

  • Hej Jan
    Campingen öppna torsdagen den 18 juli kl. 12.00 och från den tiden kan du ställa upp husvagnarna på de platser som kunden tilldelat dig

    Ha en bra dag
  • Hej Jan
    Campingen öppna torsdagen den 18 juli kl. 12.00 och från den tiden kan du ställa upp husvagnarna på de platser som kunden tilldelat dig

    Ha en bra dag

    Britt-Inger Dahlbom
    Deltagarservice
  • Hej!
    Undrar när man måste lämna campingplatsen? Tror jag sett någonstans att man måste vara därifrån söndagen den 28 kl. ?? Är det riktigt? Om man hyr husvagn på plats så är det ju inte säkert att ägaren har möjlighet att hämta den på söndag morgon.
    /Gudrun
  • Hej igen
    Eftersom campingen stänger kl. 12.00 den 28/7 så måste uthyraren få reda på detta. Viktigt eftersom efter kl. 12.00 så är det vagnens ägare och inte vi som ansvarar för vagnen.
    En ensam vagn som står på ett stor fält kan inbjuda både till stöld och vandalisering.
  • Om möjligt vill ha plats för vår husbil vid Ronneby OK(utan el)
  • Hej Monica!

    När ni bokar så anger ni klubb i bokningen. Klubbar hamnar i regel ihop förutsatt att alla bokat utan el/ med el då dessa platser är åtskiljda. Så kika på er bokning (jag kunde tyvärr inte hitta någon i ditt namn) och dubbelkolla så ni skrivit Ronneby OK på campingbokningen, annars hör ni bara av er till oss med det bokningsnr som ska ändras!

    Varmt välkomna till O-Ringen Kolmården!

  • Hej igen!
    Vi har bokningsnr. NAPA46 o bokningen står på Jan o Monica Påhlstorp o bokade i Emmaboda Verda OK. Vill alltså bo vid Ronneby OK (utan el) eftersom inga andra från Emmaboda campar. Mvh Jan o Monica Påhlstorp
  • Hej Monica,

    Då är det ändrat så att ni kommer få stå med Ronneby OK. Ni har fått en ny bokningsbekräftelse. Välkomna till O-Ringen!

    Med vänlig hälsning,
    Sofia