Laguppställningar till Bagheerastafetten 2018

Hej,

Hur lägger man in löpare till lagen på Ungdomsstafetten?

hälsningar,
Peter

Kommentarer

  • Hej Peter!

    Maila lagen inkl. SI-nummer till Westerlund Monika monika.westerlund@domsjo.adityabirla.com nu på förhand (Rekommenderas!) alternativt lämna in de i deltagarservice vid O-Ringentorget senast fredag 20/7 kl. 21.00.

    Mvh,
    Tomas
  • Hej Tomas,
    när jag mejlar till den adressen så får jag till svar att Monika är borta till 30 juli. Men, hon kanske ändå läser sin mejl?

    hälsningar,

    Peter

  • Hej Peter!

    Japp, det gör hon!

    Mvh,
    Tomas