Avbokning

Hej, jag undrar hur det fungerar med avbokning både med anmälningsavgiften och boendet?

Mvh Lillemor

Kommentarer

  • Hej Lillemor!

    Tyvärr går det inte att avboka en bokning, men däremot går det bra att överlåta köpta starter till andra deltagare. En överlåtelse kostar 200 kr. Läs mer om detta i våra bokningsvillkor:
    https://nordictravel.se/o-ringen-bokningsvillkor/

    Om man har bokat avbeställningsskydd vid sin bokning finns möjlighet att få tillbaka pengar under vissa omständigheter som gör att man rimligen inte har möjlighet att utnyttja sin start. Även detta går att läsa om i bokningsvillkoren.

    Mvh,
    Tomas

  • Hej,

    hur går jag tillväga rent praktiskt för att göra ett namnbyte då jag ska överlåta min anmälan till en vän?
    /Cecilia
  • Hej Cecilia!

    Ring vår bokningsservice på 08-409 06 408 eller maila till oringen@nordictravel.se så hjälper de dig. De behöver veta ditt bokningsnummer för att göra överlåtelsen. Du hittar det i bekräftelsemail från när du gjorde din anmälan. Har du det inte tillgängligt så hör av dig till oss så hjälper vi dig att leta upp det! Du når oss på 0771-49 90 00.

    Vänliga hälsningar
    Jessica
  • Hej, hur gör jag för att få tillbaka anmälningsavgiften?
    Jag har opererat ett öga och har läkarintyg, jag får inte anstränga mig och kan därför inte starta.
  • Hej, hur gör jag för att få tillbaka anmälningsavgiften?
    Jag har opererat ett öga och har läkarintyg, jag får inte anstränga mig och kan därför inte starta.
  • Hej Thomas,
    Ring vår bokningsservice på 08-409 06 408 eller maila till oringen@nordictravel.se och beskriv ditt ärende så kan de hjälpa dig.

    Vänlig hälsning