Återbud eventuellt

Hej!
Jag anmälde mig redan till 2020. Nu är jag långtidsskadad och är tveksam till start i sommar. När är sista datum för återbud så jag kan få pengar tillbaka?
/Kjell
Kjell Holmberg

Kommentarer

  • Hej Kjell,

    vad tråkigt med långtidsskada. Hoppas att du kryar på dig!

    Om det är så att du inte kan delta - hör av dig till oss när du vet så ska vi lösa det på bästa sätt. Du kommer då att behöva ett läkarintyg som styrker att du ej kan delta.

    Önskar dig en fin jul- och nyårshelg.

    Mvh,
    Anna
    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice
  • Hej igen.
    Nu har jag ett läkarintyg. Jag hoppas fortfarande att jag ska kunna delta. Finns det något datum då jag måste ha bestämt mig för att kunna få pengar tillbaka? Jag har varit anmäld sedan våren 2020.
    Hälsningar Kjell
    Kjell Holmberg
  • Hej Kjell,

    hör av dig till mig när du vet hur det blir. Vi kan avvakta så sent som till veckan innan O-Ringen så får vi hoppas att du hinner bli bättre till dess och kan delta.

    Önskar dig en fin helg!
    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice
  • Hej!
    Hur gör jag för att ta bort en anmälan?
    Mvh
    Carina Svensson Bredaryds SOK
    Carina Svensson
  • Hej!

    Hur menar du med att ta bort en anmälan? Din anmälan till O-Ringen är bindande och alla villkor finns angivna i bokningsvillkoren som du hittar här:

    https://bynordiq.se/bokningsvillkor-are/

    Om du har tecknat en försäkring så finns villkor reglerade och kopplade till den.

    Hör gärna av dig om du har några frågor!

    Mvh Anna
    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice
  • Hej.
    Nu har det blivit fel. Jag ställde en fråga om återbud förra året (2022).
    I år tänker jag inte delta.
    /Kjell
    Kjell Holmberg
  • Hej!

    Det ligger en liknande fråga i samma tråd som du skrev i Kjell 2020 så det är därför du får en notis.

    Hoppas att vi ses ett annat år!

    Mvh Anna
    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice