ändra bricknummer

Jag har fåt ny SI-brick. Hyr får jag ändra mit bricknummer?

Kommentarer

  • Hej!

    Om du har fel/saknar/bytt Sportident-nummer i startlistan (hämtad från Eventor)finns det två alternativ:

    1) Invänta tävlingsdagen; ta med rätt pinne på väg till start och koppla den vid verifieringsstationen.

    2) Gå in här och byt i förväg. Ha din bokningsreferens tillgänglig för att kunna registrera ändringen..

    Varmt välkommen till O-Ringen Kolmården 2019!

  • Hej
    Jag har skaffat mig en ny Siak air bricka som jag ska använda, men jag är registrerad med mitt gamla eventorbricknummer fast jag jag ändrat på eventor. Löser det sig själv vid ver. stationen?
  • Hej,

    Du kopplar ihop din bricka med nummerlappen på väg till start i verifikationsstationerna så det löser sig där.

    Hälsningar
    Märta