Till senaste kommentaren

Ingen biljett trots betalning...

Hej,

Jag har varit i kontakt med er kundtjänst som hänvisade mig till er. Jag köpte en biljett från appen res i Sthlm genom Travis (Fre 31/7). Det krånglade men till slut gick det igenom och mitt Visakort accepterades... men då fick jag ingen biljett. Istället stod det att ngt fel upostått och ett nr. Jag kontaktade SL kundtjänst men de kunde såklart inte hjälpa. De sa att jag inte kunde resa utan biljett och att felmeddelande och transaktion inte räcket vid kontroll...

Beloppet var reserverat och jag tänkte att det kommer att försvinna eftersom jag inte fick en biljett... Beloppet blev bokfört den 3 aug alltså efter helgen. På kundtjänst hos er kunde de inte se transaktionen. Jag kan skicka kvittens från transaktionen. Vem kan hjälpa mig?


Kommentarer

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.