Ta bort vintagemuggar som ej finns!

Irriterande då ni har kvar muggar som ej finns i lager och som ej har funnits i lager på månader!!

/Nora

Nora

Kommentarer

  • Hej Nora,
    Tack för din kommentar. Tyvärr är vintagemuggarna, även för oss, svåra att få tag på. Bland de muggar som ligger uppe finns bara sånna som vi någon gång har haft i lager, men sektionens främsta syfte är kanske snarare att visa upp vilka muggar som har funnits tidigare. Vi vill inte enbart vara en butik, utan även en knytpunkt för de som samlar på muminmuggar.
    Hoppas att du har förståelse för det. 😀
    Mvh,
    Anton

    Muminmuggar.se