"Sortimentet"

Bara ett förslag i all ödmjukhet...
Skulle gärna se en mumin-kanna i samma kvalitet på bordet (tex. te kaffe eller saft)
mvh
Örjan

Örjan Gansmoe

Kommentarer

  • Hej Örjan,

    Tack för ditt förslag. Vi har tyvärr inte haft möjlighet att ta in kannor och tallrikar i sortimentet än, men det är fler än du som efterfrågar det, så det är mycket möjligt att det kommer snart. Jag ska se till att du uppdateras om det isf! 😀

    Ha det bra.

    Mvh,
    Anton

    Muminmuggar.se