Rabatt när man beställer flera muggar?

Ett konkret förslag: Kan ni inte prova med mängdrabatt? Så om jag beställer flera muggar så får jag några 10:or rabatt? Tror det skulle märkas på era försäljningssiffror.

Emil Stenström

Kommentarer

  • Tack för bra feedback, Emil! Som Joel svarade i ditt förra inlägg så håller vi på att byta plattform. Mycket troligt att vi implementerar något sånt där, finns goda möjligheter till det.
    /Anton

    Muminmuggar.se