Olika motiv

Vilket snilledrag att samla alla Muminmuggar på en webplats!

Jag ser att motiven på muggarna skiljer sig från de jag har, i alla fall när det gäller Lilla My (som är mörkt grön och åker kana) och Sniff (som är mörkt brun och håller i en säck med guldpengar).

Finns det någon möjlighet att ni även kan sälja skålarna? Det är himla mysigt att duka till frukost med Mumingänget!

Jag återkommer med en beställning. Måste bara bestämma mig....

Ewa

Kommentarer

  • Hej Ewa,

    Muggarna du pratar om är från en tidigare serie. Vi försöker att samla på oss några av de äldre muggarna och kommer snart att öppna upp en vintage-sektion.

    Skålarna har vi tyvärr inga planer på att ta in för tillfället, men det kanske kommer. Du är inte den första första som efterfrågar det.

    Tack för din feedback!

    Vänliga hälsningar,
    Anton Malmberg

    Muminmuggar.se