Konstiga tecken i blogg-rubriken

Hittade just en mini-bugg jag tänkte rapportera. Om man går in på en mugg-sida, t.ex. http://fb.me/JoZF4ZCJ och tittar längst ner på sidan så står det: "Senaste fr�n bloggen". Notera fyrkanten istället för "å". Gissar att det är ett enkelt encodingproblem med en template.

Emil Stenström

Kommentarer

  • Hej Emil!

    Tack för att uppmärksammar oss på detta! Ny redigerare råkade spara filerna med fel teckenkodning, men nu ska det vara åtgärdat.

    // Anton

    Muminmuggar.se