hejsan hejsan!

Hej hej!
Jag skulle bara vilja säga att den här sidan ni har skapat är den bästa som finns! men, jag måste bara fråga, finns det "bara" de muggar ni har här, alltså, finns det mer muggar än vad ni har här på eran sida? och, finns det en mugg med knytt på?
Och som jag redan sagt, Eran sida är den absolut bästa som finns!

MVH Matilda (bara 13 :/ år)

Matilda

Kommentarer

  • Hej Matilda,

    Tack för dina hejarop! Vi har alla muggar som fortfarande tillverkas, men det finns ett par som tagits ur produktion som vi saknar. Tyvärr har jag aldrig sett någon med Knyttet på..

    Ha det bra.

    Mvh,
    Anton

    Muminmuggar.se