Hej Muminpojkar!

Jag blir lite irriterad över en sak. När man håller pilen över en miniatyrbild av en produkt kommer det upp en ruta med namn och information om muggen. Dock kommer det samtidigt upp en lite annan ruta där det bara står namn och detta täcker över informationstexten. Jobbigt!

Lilla My

Kommentarer

  • Hej Lilla My,

    Tack för din feedback! Det hade vi inte tänkt på, men det ska vara ordnat nu!

    Tack för din hjälp.

    Mvh,
    Anton

    Muminmuggar.se