gå till betala

när jag skriver in mina såär min mailadress lite längre och då flyttas allt till höger, då försvinner gå till kassan knappen, så då kan jag varken göra någon beställning eller betala

jag ville ha en hattifnattmugg

Hans Westlund

Kommentarer

  • Hej Hans,

    Det var dumt! Jag ska undersöka det. Om du fortfarande vill beställa kan du mejla till anton@muminmuggar.se, så ska jag lösa det!

    / Anton

    Muminmuggar.se