90-tals muggar

Hej!

Jag undrar om muggarna från tidigt 90-tal går att diska i maskin?
Någon som vet? :-)

Lotta A

Kommentarer

  • Hej Lotta,

    Jag är inte 100%, men eftersom de bör vara tillverkade på samma sätt som de muggar som görs idag, bör det inte vara några problem. Det är ju samma modell och trycktekniken bör vara densamma.

    Men det kanske finns någon annan här som har bättre koll? 😀

    /A

    Muminmuggar.se