Parkering vid Aby alle 69

Hej
Ska flytta min dotter till Åby alle 69 nu på torsdag kväll - söndag förmiddag. Kan jag parkera min bil på parkeringen som heter Bifrost förskola och betala via Parkster eller Easy park?

Finns det också andra alternativ i närheten där?

Mvh
Håkan
Håkan Karlsson

Kommentarer

  • Hej Håkan
    Vi övervakar inte parkeringarna för Åby Alle 69, men det borde finnas besöksparkering. På Bifrostförskola krävs det p-tillstånd vardagar 7-17 på vissa platser men alla andra tider går det bra att betala med EasyPark, Göteborgs P eller Parkster appen och parkera.
    Önskar dig en trevlig dag

    Lucia
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.