Kontrollavgift

Hej!

Jag vill invända mot min kontrollavgift. Hur gör jag det?

Mvh Lisa
Lisa

Kommentarer

  • Hej Lisa!

    För att se hela ditt ärende inklusive bilder ber vi att du loggar in på vår kundsida för kontrollavgifter. Du behöver ditt ärendenummer och regnummer för att logga in. Du hittar dessa på den gula remsan.
    KONTROLLAVGIFT
    När du tittat igenom ärendet kan du invända mot det direkt på kundsidan.

    Det går även bra att scanna QR-koden som finns på kontrollavgiften för att komma in på ärendet.

    Om du hellre vill skriva gör det till

    Mölndals Parkerings AB
    Box 320
    431 24 Mölndal

    Linda