Hajen/Gråsejen Mölndalsbostäder - P-hus Mölndal Galleria - Boendeparkering

Hej! Finns det specifika platsen i Mölndals Galleria för boendeparkering (Hajen/Gråsejen Mölndalsbostäder) eller räcker det att parkera där det är ledigt?
Kan man köra in och ut ur Mölndals Galleria på natten med hjälp av ParaKey?
Tack på förhand!
Elias

Kommentarer

  • Hej Elias
    Så här står det på P-tillståndet.
    "Parkera bilen i första hand på det första av två plan i det Mölndal Gallerias norra parkeringshus (infart från Storgatan)" Är det fullt på dessa platserna får du parkera där det är ledigt.
    Det stämmer du öppnar med hjälp av digitala nyckeln Parakey när porten är låst.
    Önskar dig en fortsatt trevlig dag.

    Lucia