GoCo Parking House

Hej
Arbetar på GoCo-området och parkerar i GoCo parking house, golven verkar vara behandlade/målade med mörk färg och det blir glashalt vid väta och ännu värre nu vid kyla. Jag arbetar inom Atleva specialistvård och vi har många patient, vi vill inte att det ska hända en halkolycka för varken vår personal eller patienter.
Vänligen Åsa Marcusson
Åsa Marcusson

Kommentarer

  • Hej,

    Mölndals parkering är endast operatör i detta parkeringshus.
    För åtgärd av ovan vänligen kontakta: info@goco.se

    Hälsningar
    Mikael