Boendeparkering

Hej!
Jag har boendeparkering i Toltorpsdalen, ska åka på semester i två veckor. Kan jag parkera bilen på gatan under denna tid?

//Johan
Johan

Kommentarer

  • Hej Johan!

    Du måste följa regleringen på gatan där du parkerar därmed kan du inte parkera fordonet på gatan under din semester.

    Trevlig semester!
    Linda Kundtjänst
    Linda
  • var httar jag lediga platser på Lerbrännargatan
    Carina
  • Hej!

    Är det Mölndalsbostäders lediga platser du vill se använder du kupongkod MB307.
    Du måste vara inloggad via vår hemsida för att kunna använda kupongkoden.
    Linda