Biljettmaskinen
Hej!
Jag får inte ut någon biljett från maskinen, vad gör jag?
Med vänlig hälsning
Karin Andersson
Jag får inte ut någon biljett från maskinen, vad gör jag?
Med vänlig hälsning
Karin Andersson
Följ inlägget
2
följare
Det händer att biljetterna fastnar på väg ner i facket.
Då biljetten är kopplad till ditt registreringsnummer som du angav vid köpet hittar vakten din digitala kopia av biljetten. Vi skulle däremot vara tacksamma om du skickade in en felanmälan så att vi kan titta över maskinen.
Om du behöver biljetten som kvitto, för bokföring till exempel, kontaktar du vår kundtjänst:
https://molndalsparkering.se/kontakt/
Biljetterna är numera digital, genom att du fyller i ditt registreringsnummer och sen betalar med kortet har du köpt en biljett. Det är kvittot på betalningen som är i pappersformat.
Du får gärna kontakta oss på denna mejl adress mpab@mpab.molndal.se och uppge vilket registreringsnummer du betalade för.