Biljettmaskinen

Hej!

Jag får inte ut någon biljett från maskinen, vad gör jag?

Med vänlig hälsning
Karin Andersson
Karin Andersson

Kommentarer

  • Hej Karin!

    Det händer att biljetterna fastnar på väg ner i facket.
    Då biljetten är kopplad till ditt registreringsnummer som du angav vid köpet hittar vakten din digitala kopia av biljetten. Vi skulle däremot vara tacksamma om du skickade in en felanmälan så att vi kan titta över maskinen.
    Om du behöver biljetten som kvitto, för bokföring till exempel, kontaktar du vår kundtjänst:
    https://molndalsparkering.se/kontakt/

    Damian
  • Hej! Jag fick inte ut någon biljett och följde då instruktionen att sms:a ett nummer, felanmäla och "följa instruktionen". Den instruktion som kom var att man skulle SMS-betala. Korkad som man är så betalar jag alltså en gång till, för att inte riskera böter. Väldigt lönsamt för er som inte fyllt på biljettpapper, inte lika roligt för den som parkerar. Har ni någon tanke på att ändra instruktionen?
    Gisela
  • Hej Gisela
    Biljetterna är numera digital, genom att du fyller i ditt registreringsnummer och sen betalar med kortet har du köpt en biljett. Det är kvittot på betalningen som är i pappersformat.
    Du får gärna kontakta oss på denna mejl adress mpab@mpab.molndal.se och uppge vilket registreringsnummer du betalade för.






    Lucia Kundtjänst

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.