Ändra registreringsnummer i tillstånd

Hur ändrar jag registreringsnummer i mitt tillstånd?
Nike

Kommentarer

  • Hej Nike!

    Logga in på webbsidan med ditt användarnamn (mobilnummer).Klicka på "Skicka kod", en engångskod kommer som sms till din mobil. Skriv in koden och logga in.
    https://molndal-permit.giantleap.no/user/login
    På ditt tillstånd finns en ruta med "Ändra" klicka på denna och skriv in registreringsnumret på fordonet. Välj sedan "Spara".

    Har du appen Mölndal P så loggar du in på samma sätt och ändrar där registreringsnumret på tillståndet.
    Linda