VMA och ventilation

Hej! Jag undrar vad som händer när/om ett VMA skulle utfärdas i centrala Sundsvall, där uppmaningen lyder att vi ska stänga av ventilationen. Är det något jag som hyresgäst ska kunna göra själv, eller gör Mitthem det? Och hur skulle det fungera om VMA:t utfärdas utanför kontorstid?
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Frida
    Det man kan göra som hyresgäst är att hålla fönster och dörrar stängda och ev. ventiler.
    Vi på Mitthem stänger ventilationen om det skulle behövas, även utanför kontorstid.

    Med vänlig hälsning