Vattenkostnad

Hejsan jag är lite nyfiken på om vatten ingår i hyran till era fyror som ni har i Nacksta eller om man får stå för det själv utanför hyran och vad snittpriset brukar då ligga på för en familj på två vuxna och ett barn?
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Victoria!

    Vi har IMD av vatten på flera av våra områden, inklusive några adresser i Nacksta. När du går in på en ledig lägenhets sida så står det under Information om vatten ingår eller inte. Det kan t.ex. se ut så här:

    Kostnaden för vattenförbrukning kan vara väldigt varierande och det beror såklart på hur mycket man förbrukar. Vad vi kan se så ligger det vanligtvis på omkring 100-200 kr/mån för kall- respektive varmvatten.

    Om du bor i en lägenhet som har IMD av vatten eller el så kan du hålla koll på din förbrukning via Mina sidor genom att gå in på Energimätning.

    Sophie Kundcenter
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.