Vad är trygghetsboende?

Trygghetsboende ger dig som är 65 år eller äldre möjlighet att bo i en vanlig bostad, men med större gemenskap.

Här bor du i en vanlig lägenhet och sköter om ditt eget hem. Här finns generösa utrymmen för samvaro, hobby och rekreation.

Aktiviteterna och luncherna anordnas till stor del själva av de boende.
Trygghetsboende har ingenting med vård att göra.

Mitthem

Kommentarer

  • Hej!
    Jag är även intresserad att registrera mig för ett 70 trygghetsboende
    Med vänlig hälsning
    Inger
  • Hej Inger!

    Intresserad av ledig lägenhet
    För att anmäla ditt intresse och ställa dig i kö på lägenheter behöver du först registrera dig på vår hemsida, om du inte redan har gjort det. Sedan kan du enkelt anmäla ditt intresse på våra lediga lägenheter.

    Chans till kontrakt
    Vi erbjuder våra lägenheter endast efter högsta köpoäng. Du kan läsa mer om vår uthyrning och hur det fungerar här.

    Här är våra lediga just nu lägenheter.