Ny adress vid uppsägning

Hej:) Jag ska säga upp min lägenhet för jag kommer att ha utlandsstudier till våren.
Men jag vet inte vad min nya adress kommer bli, då boende där inte är löst än. Hur fyller jag då i er blankett?
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Madeleine!

    Om du inte har en ny adress vid tillfället då du fyller i blanketten så lämnar du det fältet blankt.

    När du vet din nya adress så kontaktar du oss på Kundcenter så skriver vi in den då istället.

    Tack för din fråga!