Hur får man en ungdomslägenhet?

Hej vad har hänt med Mitthems ungdomslägenheter? Jag är bostadssökande i över 2 år snart men väntar fortfarande!

(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Rahman!

    Mitthem avsätter löpande en kvot om 100 lägenheter till ungdomar i åldern 18-26 år. Köpoängen avgör vem som får kontrakt.
  • Hej!
    Hur gammal måste man vara för att ställa sig i bostadskö hos er?
  • Hej Caroline!

    Man kan ställa sig i vår bostadskö från att man är 16 år.
    Sophie Kundcenter
  • Hej, fått en visning till ungdom lägenhet och jag är 24 år gammal.
    Min fråga är om jag fått lägenheten måste jag flytta när jag fyller 27 ?
  • Hej Joud!

    Nej du behöver inte flytta när du fyller 27, du behöver vara under 27 när du skriver kontraktet.

    Ha en bra dag!
    Ida