Ta bort anmälan på studentlägenhet

Hur tar man bort en intresseanmälan på en studentlägenhet? Jag gjorde en intresseanmälan och insåg senare att det fanns ett bättre alternativ, men man kan bara göra en intresseanmälan på studentlägenheter vad jag har förstått...

Kommentarer

  • Hej Andreas!

    Har du redan anmält dig på en studentlägenhet men vill anmäla dig på en annan så behöver du kontakta oss på 060-139500 eller student@mitthem.se, så tar vi bort den nuvarande anmälan.
    Sophie Kundcenter