Försvinner köpoäng för vanlig lägenhet om jag får studentlägenhet?

Hej!

Jag har samlat på mig lite poäng under de senaste åren och funderar på hur det blir med studentboende. Kommer dom poängen försvinna om jag tar ett studentboenden eller ligger dom kvar?

Med vänlig hälsning, Julia
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Julia!

    Nej, de poängen försvinner inte då. Detta då intresseanmälan för studentlägenhet och vanliga lägenheter är separata, så om du får kontrakt på studentlägenhet så har du kvar din intresseanmälan för vanliga lägenheter och du behåller därmed de köpoängen.
    Sophie Kundcenter