Sätta upp TV:n på väggen

Jag skulle vilja sätta upp min TV på väggen men osäker på om jag får borra i väggen och om det går att sätta upp en TV på väggen utan att TV:n ramlar ner.

Kan jag göra detta själv?

Kommentarer

  • Hej Anna!

    Tack för ditt meddelande.

    Ja, som hyresgäst får du borra i väggarna, bl.a. för att sätta upp TV. I våtutrymmen kan du dock behöva kontakta din kvartersvärd innan.

    Försök att vara noggrann när du borrar. Om det blir väldigt många hål eller skador i väggarna så kan du behöva åtgärda det innan du flyttar ut. Mitthem hjälper inte till med att borra.
    Sophie Kundcenter
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.