Renovering av lägenhet

Hej.
Jag har bott i samma orenoverade lägenhet i över 15 år och har endast fått lite vit färg till ett litet sovrum samt nya köksluckor. Lägenheten är i renoveringsbehov och jag har när jag flyttade in dokumenterat alla fel och brister. När är det dags för renovering? Det känns lite som att Mitthem prioriterar renovering när det kommer till utflyttningar, men ser inte behovet hos de hyresgäster som bor och har bott hos er i många år.
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Carina,

    Tack för din fråga!

    När du som hyresgäst önskar få renoverat i din lägenhet så kontaktar du Mitthem. Kvartersvärden kommer då ut till din lägenhet och bedömer om det ska göras eller inte.

    Har du varit i kontakt med din kvartersvärd?

    Om inte så kontakta oss på 060-13 95 00 eller info@mitthem.se så ber vi din kvartersvärd kontakta dig för en genomgång av din lägenhet.

    Ha en bra dag!