Stambytt badrum

Hej  😀 Jag undrar om det går att lägga ut en film eller bilder på badrummen när dom är klara efter stambytet. Skulle vara kul att se hur det ser ut.
Mvh Thomas 😀 en nöjd hyresgäst. 😀
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Thomas!

    På sidan Ett stambyte - så här går det till hittar du både en informationsfilm och bilder på hur våra stambytta badrum ser ut. Filmen visar hur ett stambyte går till och senare i filmen ser du hur badrum och kök ser ut när de är färdiga.
    Sophie Kundcenter