Nollställs köpoängen?

Köpoängen förbrukas och nollställs när du tilldelas en lägenhet, dvs när avtalet skrivs ut hos oss.
Mitthem

Kommentarer

  • Gäller detta även med studentlägenheter? Ifall jag har bott i en studentlägenhet och flyttat till en annan har poängen då nollställs
  • Hej Anna!

    Tack för ditt meddelande!

    Som student får du tillgodoräkna dig hela boendetiden i studentlägenheten, du behöver bara kontakta oss så hjälper vi dig.

    Camilla Chef Kundcenter