När får jag hämta min nyckel?

Jag har kontrakt på en studentlägenhet från 1 september, när kan jag hämta min nyckel?

Kommentarer

  • Hej Julia,

    Tack för din fråga!

    Du kan hämta nyckeln från klockan 12 måndagen den 2 september.

    Om personen som bott i lägenheten du ska flytta in i har en godkänd besiktning kan det gå bra att hämta nycklarna lite tidigare men kolla först med vår kundtjänst 060-13 95 00 innan du kommer till kontoret.

    Ha en bra dag!