Hur lägger man till en medsökande och hur ändrar jag intresseanmälan?

Hej!

Jag skulle vilja lägga till en medsökande och hittar inte hur?
Plus att jag inte hittar vart jag ändrar storlek på lägenhet och priset?

Mvh

(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Alina!

    Tack för ditt meddelande.

    Medsökande
    Det går inte att lägga till medsökande tillsammans med dig, men när det blir dags för kontrakt kan ni stå på kontraktet tillsammans.

    Ändra intresseanmälan
    Under intresseanmälan lägenhet på "Mina sidor" kan du ändra hur många rum du önskar på lägenheten. Vilken nivå på hyran du önskar går inte att lägga in.

    Hör gärna av dig om du har fler frågor eller funderingar.

    Camilla Chef Kundcenter