Nollställs kötid när man flyttar från sin lägenhet

Hej.
Det är ju helt sjukt att det nollställs. Jag har bott i Mitthem i typ 25 år och varje gång man flyttar så nollställs det. Man har ju inte en chans att få en annan lägenhet nu. Vill bort från störande grannar som fan inte tar åt sig när dom blir uppringda. Det är ju flera hundra före mig varje gång man söker en lägenhet. Detta borde ändras.
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Pia!

    Vi har valt det systemet för att ge både köande inom Mitthem och de som inte är boende hos Mitthem samma möjlighet till bostad.

    Har du en granne som stör vill vi att du alltid ringer 060-13 95 00 vid pågående störning så vi får möjlighet att dokumentera störningen. Vi vill precis som du att det ska vara lugnt i bostadsområdet.

    Tack på förhand
    Camilla Chef Kundcenter