Kan man stå två personer på ett avtal?

Ja, om man sökt och fått lägenheten tillsammans.
Mitthem (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Det står så här på en mitthem sida, en fråga: kan man stå två personer på ett avtal? Ja, om man sökt och fått lägenheten tillsammans.

    Vad menar ni? är det aktuell info? Man kan ju inte söka tillsammans.
  • Hej Paul!

    Det är aktuell info.

    När man sökt en lägenhet och blivit erbjuden kontrakt så frågar vi om man ska stå själv på kontraktet eller om någon mer ska stå med.

    Då kan man lägga till sin maka/make/sambo och båda står med på kontraktet.

    Man kan inte lägga till någon efter kontraktet är underskrivet.

    Ha en bra dag!